Door samen in gesprek te gaan en waarin we de poppetjes neerzetten, je familiesysteem, de loyaliteiten, de bronnen en schades, is het een aanvulling voor beide partijen. Zowel voor jouw als mij, in het gesprek. De poppetjes geven de mogelijkheid in gesprekken actief te zijn, maar ook om steeds weer opnieuw je uit te nodigen tot samen puzzelen, samen ontdekken en inzicht te krijgen.
Kan ik je ontmoeten om samen te kijken naar je werkelijke vragen en mogelijke inzichten.
Wil je nieuwe inzichten ?
Ben je er klaar voor om het oude te verweven met het nieuwe ?
Waardoor je stappen kan durven zetten !
Ga dan een Verlies gesprek aan.. samen kijken we dan naar welke stappen heb jij nodig?
Deze rituelen zijn vaak bedoeld om degene die stervende is te helpen de rust te vinden het leven los te laten.
Dit kan ook voor naaststaande die achterblijven betekenis geven na het overlijden.
Samen gaan we in gesprek om te ontdekken welk ritueel pasend is bij jouw situatie /wensen en ideeen daarbij.
Dit kan een bestaand ritueel zijn, maar ook een ritueel wat we samen maken uitvoeren en beleven.
.Een ritueel is een volgorde van woorden, acties en/of Handelingen voor een individu of een groep van mensen die betekenis willen geven aan een situatie of gebeurtenis in hun leven

Als Peer-suporter bied ik zorgcollega's ondersteuning na een incident, calamiteit, of intense ervaring op het werk.
Peer Support is laagdrempelige opvang die binnen 24 uur en de daaropvolgende dagen/weken kan worden aangeboden. Peer-Support kan helpen om je evenwicht als mens en professional te kunnen hervinden. Het kan de kans op verergering van emotionele klachten, onmacht en voorkomt over het algemeen langdurige uitval.
Als gastdocent breng ik de praktijk mee de lessen in. Via interactieve werkvormen geef ik uitdagende trainingen.
Traingen die ontvangen worden als "profesionele verandering in handelen en andere inzichten".
Graag kom ik mijn kennis & kunde delen.
Kennis gebieden: Palliatieve zorg in de breedste zin, ABCDE-training, verlieskunde,
"Gastdocenten hebben de toekomst. Zij borgen specialistische expertise uit de actuele beroepspraktijk in het onderwijs."
Nieuwe alinea